Audit SEO complet
Obține o analiză detaliată a performanței, problemelor și oportunităților site-ului tău!

Ce este un audit SEO?
Nu ai cum să știi ce ai de făcut, dacă nu știi cum stai. Un audit SEO este analiza
completă a performanței site-ului tău din punct de vedere organic. Scopul său este să identifice orice problemă care îi afectează vizibilitatea și succesul site-ului tău în căutările neplătite Google.
Un audit SEO reprezintă primul pas către crearea unei strategii SEO, a unui plan
de implementare cu rezultate măsurabile. Auditul SEO este un proces care dezvăluie :
Clasarea site-ului tău în rezultate pentru cuvintele-cheie relevante businessului tău
Probleme de SEO tehnic
Probleme de structură ale site-ului tău
Probleme SEO ON Page
Vulnerabilități și oportunități SEO OFF Page
Probleme care țin de experiența utilizatorilor în site
Probleme de conținut și oportunități
Informații despre competiție
Un audit SEO este o procedură standard, care ar trebui să aibă loc în mod regulat , deoarece reprezintă o verificare a sănătății site-ului tău, evidențiindu-i atât punctele forte, cât și cele care necesită îmbunătățire.
Ce conține un audit SEO?
√Echipa noastră realizează audituri SEO complete și 100% personalizate, care te ajută să înțelegi problemele site-ului tău, ce funcționează și ce nu, dar și ce trebuie să faci în continuare pentru a avea succes în online. Primești un raport complex, pe care însă îl poți înțelege, împreună cu un plan de acțiune pas cu pas, având în vedere cele mai bune practici SEO.
Audit SEO tehnic
Un audit de SEO tehnic are ca scop identificarea diferitelor problemelor tehnice și de programare din site, care ar putea fi motivul unei performanțe slabe. Orice site web reprezintă o rețea complexă de pagini, care trebuie să respecte standardele
de performanță Google, pentru a apărea cât mai sus în rezultate.

Accesibilitate și indexare
Arhitectura site-ului
Viteza de încărcare a paginilor
Analiză performanță site pe mobil
Optimizare indicatori Core Web Vitals
Optimizare performanță tehnică
Pagini cu erori
Status code
Compatibilitatea cu diferite browsere
Redirecționări
Structură URLs
Probleme de server
Harta site-ului
robots.txt
Etichetele canonice
Probleme de duplicare
Penalizări sau acțiuni manuale
De ce să ne alegi?
Un audit SEO ON Page examinează modul în care conținutul site-ului este perceput de motoarele de căutare, analizând:
Structura conținutului site-ului
Cuvintele cheie relevante pentru afacerea ta
Clasarea paginilor din site în funcție de cuvintele cheie
Utilizarea cuvintelor cheie
Calitatea conținutului
Conținutul duplicat și/sau plagiat
Metadatele site-ului
Implementarea corectă schema.org
Optimizarea imaginilor și a clipurilor video
Legăturile interne
Audit SEO Off Page
SEO OFF Page reprezintă o etapă foarte importantă în optimizarea prezenței online, iar un audit de SEO OFF Page analizează modul în care site-ul tău este perceput în exterior și semnalele către acesta, mai exact:
Numărul și calitatea link-urilor externe către site (backlink-uri)
Relevanța link-urilor externe
Plasarea link-urilor externe
Legăturile externe nocive, care pot atrage penalizări
Reputația online
Mențiunile de brand
SEO local
Prezența și modul în care este perceput brandul tău în social media
Când și de ce ai nevoie de un audit SEO?
Ca produsele și serviciile tale să apară pe prima pagină în Google, ai nevoie de un site optimizat. Există peste 200 de factori de clasare de care Google ține cont atunci când ordonează site-urile în rezultatele neplătite.
Algoritmii și regulile pentru administratorii site-urilor web sunt modificate în permanență, așa că este vital să verifici performanța site-ului tău în mod regulat. Dar mai ales, când îți dorești să crești importanța online-ului în afacerea ta sau când aceasta se bazează exclusiv sau din ce în ce mai mult pe online, ai nevoie de o analiză SEO completă.
Un audit SEO te ajută să vezi imaginea de ansamblu și acțiunile cu cel mai mare impact privind clasarea în rezultatele Google, dar și multe oportunități pe care le poți pierde în cazul în care nu le cunoști.
Iată câteva semnale care indică nevoia unui audit SEO
În primul rând, un audit SEO ar trebui să fie cuprinzător. Ar trebui să acopere atât componentele structurale, cât și cele de conținut care au o influență nocivă asupra vizibilității SEO. Ar trebui să ofere o imagine de ansamblu a ceea ce se întâmplă în momentul actual în site și să țină cont de toate lucrurile importante care îți afectează vizibilitatea site-ului.
Auditul SEO al site-ului tău ar trebui să fie ușor de înțeles. În calitate de manager sau proprietar de afacere online și offline, ar trebui să înțelegi foarte clar care sunt problemele SEO care îți afectează performanța site-ului, dar și obiectivele și veniturile businessului. Așadar, toate recomandările din audit ar trebui să ia în calcul obiectivele afacerii tale privind atragerea de clienți noi, loializarea clienților existenți, impulsionarea vânzărilor și optimizarea conversiilor.
Nu în ultimul rând, recomandările din auditul SEO trebuie să fie aplicabile. Întrucât mereu este ceva de făcut și niciun business nu are un buget nelimitat, este indicat ca auditul să se concentreze pe măsurile care vor aduce cele mai bune rezultate, în cel mai scurt timp. În același timp, ar trebui ordonate și prioritizate.
Auditul SEO ține cont de experiența utilizatorilor în site și conține idei de optimizare a conversiilor. User experience (UX) este o componentă vitală a strategiei SEO, așa cum și procesul de bază în optimizarea conversiilor se sprijină pe măsurile unei strategii SEO eficiente.
Un audit SEO nu trebuie să se bazeze doar pe un instrument de analiză. Este nevoie de timp și de o investigație amănunțită, care nu se poate baza exclusiv pe instrumente externe sau care se concentrează doar pe problemele de link building, de exemplu. În mod contrar, recomandările vor fi prea generale și nu vor avea impact. În funcție de dimensiunea site-ului tău, un audit SEO complet poate dura între 1 și 6 săptămâni.
Un audit SEO care se începe fără o discuție inițială cu proprietarii sau managerii afacerii online. Chiar dacă se poate face o analiză corectă și în absența acesteia, sunt mereu aspecte care pot fi scăpate din vedere și care pot ține de beneficiile insuficient evidențiate, de planuri de viitor, de feedback-ul primit de la clienții afacerii online și/sau offline etc.
Un audit SEO nu trebuie să fie general și neadaptat platformei pe care este construit site-ul tău, specificului afacerii tale și obiectivelor comunicate. Dacă nu-ți dorești să plătești un export la click dintr-un software de analiză SEO sau să primești recomandări de SEO tehnic, de exemplu, pe care platforma pe care este construit site-ul tău nu le suportă, clarifică de la început ce vei primi cu agenția SEO pe care ai ales-o.
Planul de măsuri nu conține o prioritizare a acțiunilor propuse. Multe lucruri se poate face simultan, dar, în general există o ordine de implementare, ca să poți vedea rapid rezultate și să nu-ți irosești inutil bugetul de marketing online.
De ce este atât de important auditul SEO și care sunt beneficiile sale reale?
Beneficiul cel mai important al unui site optimizat SEO este capacitatea sa de a genera trafic organic în permanență, de a-ți aduce clienți indiferent de bugetul tău de promovare.
Mai mult decât atât, site-ul este „centrul de comandă” al afacerii tale online și offline, care nu ar trebui să fie o entitate statică, ci una vie, care evoluează împreună cu businessul tău și de care te poți folosi cu adevărat.
Din această perspectivă, este important ca măcar o dată pe an site-ul tău să beneficieze de un audit SEO complet, char dacă lucrurile par că merg pe făgașul cel bun, mai ales că:
aproximativ 20% din căutările din Google sunt noi, în fiecare an;
interesul pentru orice produs și/sau serviciu se schimbă în timp;
trebuie să știi din timp cum se descurcă și ce face competiția ta;
algoritmii și cerințele Google se schimbă în mod constant;
obții idei noi și soluții pentru creșterea businessului tău.
Care este prețul unui audit SEO?
Un audit SEO de calitate este unul personalizat, deoarece fiecare site web este diferit, așa cum fiecare afacere are nevoi unice. Nu există un preț standard, iar costurile se stabilesc întotdeauna în funcție de ceea ce-ți dorești și de dimensiunea site-ului afacerii tale.
În raportul nostru primești o analiză detaliată a factorilor
care-ți afectează performanța site-ului tău, soluții clare pentru a îmbunătăți rapid situația și idei concrete prin care site-ul tău poate ajunge pe prima pagină în rezultatele Google.
Aceasta este și diferența între serviciile noastre și instrumentele online gratuite de audit SEO. Acestea analizează la nivel general site-ul, luând în calcul doar câțiva dintre factorii de clasare în Google, iar recomandările obținute sunt la fel de generale. Din acest motiv, unele nu pot fi implementate. În plus, pentru analiza conținutului, a competitorilor și a cuvintelor cheie, multe instrumente nu sunt adaptate cerințelor limbii române și a pieței din România.
Întrebari frecvente
Echipa noastră va avea nevoie de acces la conturile de Google Analytics și Google Search Console.
Chiar dacă în trecut acest tip de platforme permiteau un acces limitat în ceea ce privește imbunătățirea performanței tehnice a site-ului, în prezent oferă inclusiv acces la codul site-ului. Optimizarea SEO ON Page și SEO OFF Page nu depind de platforma pe care este construit site-ul.
Experiența extinsă, complexitatea analizei SEO, nivelul de detalii și recomandările documentate și 100% aplicabile, care-ți pot educa inclusiv echipa internă de marketing online.
Îți oferim un cuprins detaliat, care să ilustreze structura viitorului audit și câteva recomandări concrete, în funcție de nevoile site-ului tău. Nu putem folosi auditurile finalizate, deoarece acestea conțin informații confidențiale specifice fiecărui client, care oricum, de cele mai multe ori sunt irelevante pentru alte afaceri online.
Orice site web poate beneficia de analiza și recomandările obținute în urma unui audit SEO: magazine online, site-uri de prezentare, portaluri de informații, bloguri etc.
Cum ne poti contacta
Programează o întalnire telefonica cu echipa noastra
Oportunitățile tale digitale încep cu o discuție telefonică cu experții noștri. Alege acum momentul potrivit pentru a porni la drum împreună!
Programeaza acum!Poti completa un formular cu date specifice despre noul tau proiect
Completează formularul și vei fi contactat în cel mai scurt timp de către echipa noastră. Alege acum momentul potrivit pentru a porni la drum împreună!
Completează formularulCum ne poti contacta
Programează o întalnire telefonica cu echipa noastra
Oportunitățile tale digitale încep cu o discuție telefonică cu experții noștri. Alege acum momentul potrivit pentru a porni la drum împreună!
Programeaza acum!Poti completa un formular cu date specifice despre noul tau proiect
Completează formularul și vei fi contactat în cel mai scurt timp de către echipa noastră. Alege acum momentul potrivit pentru a porni la drum împreună!
Completează formularul